czwartek, 28 października 2010

Wywiad



MTV: Co będzie należało do Twoich obowiązków jako gospodarza internetowej relacji z MTV EMAs 2010?


Justin: MTV EMAs to jedna z największych muzycznych imprez, a mnie zależy na tym, aby zabawa naprawdę rozkręciła się również w Internecie. Jako gospodarz relacji internetowej, będę oglądał galę razem z Wami i komentował ją na żywo. Na stronie www.mtvema.com będziecie mogli zobaczyć komentarze i włączyć się w szerszą dyskusję. 


Fani na pewno będą chcieli wiedzieć, jak będą mogli porozmawiać z Tobą podczas show…


J: Będziecie mieli możliwość komunikacji bezpośrednio za pomocą strony mtvema.com. Będę odpisywał na najciekawsze komentarze dotyczące MTV EMA`s i zachęcał do szerszej dyskusji! 


Gdzie będziesz podczas gali?


J: Chciałbym bardzo być wtedy w Madrycie, ale akurat jestem w trasie koncertowej i nie uda mi się osobiście stawić na ceremonii. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by łączyć się z Wami z jakiegokolwiek miejsca na świecie, prawda? Akurat w tym dniu będę w swoim pokoju hotelowym i zamierzam na bieżąco komentować przebieg ceremonii! 


Jesteś nominowany w trzech kategoriach: Najlepszy Debiut, Najlepszy Artysta MTV Push i Wokalista Roku. Która z nominacji jest dla Ciebie najważniejsza?


J: Hmm..Wszystkie nominacje są ważne. Jestem zaszczycony mogąc znaleźć się w grupie tak niesamowitych artystów. Najbardziej jednak chciałbym być nagrodzony w kategorii Najlepszy Wokalista. To byłoby coś! 


Jak Twoi fani mogą oddawać na Ciebie głosy?


J: Jeśli chcecie na mnie zagłosować, zróbcie to na stronie: www.mtvema.com. Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz